Korpus Wsparcia Seniora – Zapytanie ofertowe

Dobrzeń Wielki, 19.04.2022r

ZAPYTANIE OFERTOWE 01/2022

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim, reprezentujący Gminę Dobrzeń Wielki, zaprasza do składania ofert na zakup „opasek bezpieczeństwa” oraz świadczenia usługi obsługi systemu, polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami wskazanymi przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim, w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2002 stanowiącym załącznik do zapytania. Zapytanie ofertowe, nie przekracza wartości szacunkowej wynikającej z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki , NIP: 999-049-55-69

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Namysłowska28, 46-081 Dobrzeń Wielki

Tel. 77 40 32 550, e-mail: dobrzen@dobrzwielki.pl

Reprezentowany przez Elwirę Szpajcher – Kierownika GOPS.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. Zakup urządzeń do świadczenia usługi „opieki na odległość” przy użyciu tzw. „opasek bezpieczeństwa” wyposażonych w co najmniej trzy z następujących funkcji:
  2. Przycisk bezpieczeństwa – sygnał SOS
  3. Detektor upadku
  4. Czujnik zdjęcia opaski
  5. Lokalizator GPS
  6. Funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami
  7. Funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja)
  8. Zakup usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami:
  1. Obsługa systemu, sprawującego całodobową opiekę nad seniorami przez centrum monitoringu.
  2. Utrzymanie centrum monitoringu w gotowości w okresie trwania umowy, poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników- dyspozytorów (ratownik medyczny, opiekun medyczny, pielęgniarka) gwarantujących ciągłość świadczenia usługi tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zasobami w postaci nowoczesnych technologii informacyjno- komunikacyjnych, pozwalających na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy i udzielenie adekwatnej do sytuacji pomocy.
  4. Stworzenie i skonfigurowanie bazy danych beneficjentów oraz bazy danych osób wskazanych przez nich do kontaktu, w sytuacji kiedy nie jest wymagane wezwanie służb ratunkowych.
  5. Realizacja punktu 1 oraz 2 niniejszego zapytania ofertowego winna być zgodna z Programem „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2022.
  6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Planowany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy maj 2022r. do 31 grudnia 2022r.

  1. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA
  2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia wskazane w punkcie II ppkt 1, niniejszego zapytania spełniały następujące kryteria:
  1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności
  2. Proste i intuicyjne użytkowanie
  3. Wyświetlacz odpowiedniej wielkości
  4. Wyposażenie urządzeń w kartę SIM oraz baterię wraz z zasilaniem
  5. Wbudowany mikrofon i głośnik z automatycznym trybem głośnomówiącym, umożliwiającym kontakt głosowy
  6. Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń
  • Usługa wskazana w punkcie II ppkt 2, niniejszego zapytania obejmuje:
  1. Zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, w celu utrzymania ciągłości opieki nad seniorami przez centrum monitoringu.
  2. Pracownicy zatrudnieni, w ramach realizacji usługi obsługi centrum monitoringu, wini posiadać wykształcenie zgodne z programem „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 tj. posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu: ratownika medycznego, opiekuna medycznego czy pielęgniarki.
  3. Zapewnienie zaplecza technicznego w postaci sprzętu i urządzeń telekomunikacyjnych, pochodzących z legalnego źródła, na którym będzie oparte funkcjonowanie centrum monitoringu.
  4. Systemy teleinformatyczne użytkowane przez wykonawcę, powinny być zgodne z  obowiązującymi przepisami prawa.
  • FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
  1. Ofertę, należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Formularz oferty winien przedstawić cenę ofertową brutto na zadania opisane w       II ppkt 1 i 2. Wartość cenową, należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać, wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a  Wykonawcą, odbywać się będą w złotych polskich.
  • Do oferty należy dołączyć:
  • Oświadczenie o spełnianiu kryteriów, określonych w zapytaniu ofertowym
  • Referencje związane z realizację usług ( pkt VI ppkt 1 lit.b niniejszego zapytania ofertowego).
  • Potwierdzenie kwalifikacji do wykonywania zawodu osób wskazanych do realizacji zadania, zgodnie z pkt IV ppkt 2 lit.b niniejszego zapytania ofertowego.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.02.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s.1).

Kompletną ofertę, należy złożyć w terminie do dnia 26.04.2022 roku osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Namysłowska 28, 46-081 Dobrzeń Wielki  lub elektronicznie na adres: dobrzen@dobrzwielki.pl

  • KRYTERIUM WYBORU OFERTY
  • Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium:
  • najniższej ceny  –50 %
  • doświadczenie – 30%
  • funkcjonalność urządzenia – 10 %
  •  W przypadku w wpłynięcia więcej niż jednej oferty, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia dodatkowo negocjacji ceny, ze wszystkimi oferentami, którzy złożyli poprawne oferty.
  • ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wszelkich informacji,  dotyczących przedmiotu zamówienia, udziela Pani Elwira Szpajcher, tel. 77 40 32 550, e-mail: dobrzen@dobrzwielki.pl

  • DODATKOWE INFORMACJE
  • Zamawiający, zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później, niż  w terminie związania ofertą.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownej oceny.
  • Do prowadzonego postępowania, nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej, określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz do odstąpienia oferty bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.